Όταν μας έχει ανατεθεί ραντεβού παραλαβής, πατώντας στο κουμπί (i) στην επάνω δεξιά γωνία μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες του δρομολογίου μας.
![Πληροφορίες δρομολογίου](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-170.png)
Έχουμε τη δυνατότητα να δούμε στον χάρτη την τοποθεσία του πελάτη. Πατώντας το βελάκι στα δεξιά και επιλέγοντας «Προβολή σε χάρτη» ανοίγει η εφαρμογή «Χάρτες» και εμφανίζεται η πινέζα με την τοποθεσία. Μπορούμε επίσης να καλέσουμε τον πελάτη επιλέγοντας «Κλήση Πελάτη».
![Επιλογές ραντεβού](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-171.png)
Εφόσον έχουμε φτάσει στον χώρο του πελάτη και έχουμε παραλάβει τα προϊόντα μπορούμε να εκδώσουμε το παραστατικό παραλαβής ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1. Πατάμε το βελάκι στα δεξιά και επιλέγουμε «Δελτίο Παραλαβής»
![Επιλέγουμε «Δελτίο Παραλαβής»](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-172.png)
2. Συμπληρώνουμε τα προϊόντα που παραλάβαμε (1) και πατάμε «ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ» (2), όπως φαίνεται στην εικόνα 7:
![Συμπληρώνουμε τα προϊόντα και πατάμε «ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ»](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-173.png)
3. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο για να γράψουμε κάποιες παρατηρήσεις/σχόλια για την παραλαβή
![Παρατηρήσεις/σχόλια](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-174.png)
4. Στη συνέχεια, για να δηλώσουμε ότι έχουμε παραλάβει επιτυχώς, πατάμε πάλι το βελάκι στα δεξιά και επιλέγουμε «Ολοκλήρωση».
![Ολοκλήρωση ραντεβού παραλαβής](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-175.png)
Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει η παράδοση, αντί για «Ολοκλήρωση» επιλέγουμε «Ακύρωση».
![Ακύρωση ραντεβού παραλαβής](https://www.wavenet.gr/wp-content/uploads/image-176.png)
Μπορείτε να κατεβάσετε το πλήρες εγχειρίδιο σε μορφή pdf πατώντας εδώ.